Sugarcoated optimism
Näytetään tekstit, joissa on tunniste
Turku2012
.
Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste
Turku2012
.
Näytä kaikki tekstit
sunnuntai 8. tammikuuta 2012
Kaunis Turku vuonna 2012 - Satama
Kuka ei rakasta tätä kaupunkia? Vihdoinkin lunta! <3
P.S. Pictures by ME (Marita)
Vanhemmat tekstit
Etusivu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)