Näytetään tekstit, joissa on tunniste Turku2012. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Turku2012. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 8. tammikuuta 2012

Kaunis Turku vuonna 2012 - Satama


Kuka ei rakasta tätä kaupunkia? Vihdoinkin lunta! <3

P.S. Pictures by ME (Marita)